Bądź pierwszy w wynikach wyszukiwania Google!

SEO (Search Engine Optimalization)

Jest to usługa zmierzająca do stopniowego wzrostu pozycji strony internetowej w rezultatach wyszukiwania w wyszukiwarce internetowej, co w konsekwencji powoduje wzrost ruchu na optymalizowanej stronie. W Polsce nazywamy tę usługę pozycjonowaniem, gdyż chodzi właśnie o zdobycie odpowiedniej, wysokiej pozycji serwisu w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron jest obecnie bardzo ważnym elementem kreowania wizerunku firmy w sieci.

W 2017 roku w Polsce powstało 359 583 nowych firm: 307 434 jednoosobowych działalności gospodarczych oraz 52 149 firm zarejestrowanych w KRS. Każdego dnia na rynek wprowadzanych jest tysiące nowych produktów i usług, a konsumenci mają coraz większe możliwości wyboru. Wiele z tych firm szybko znika z rynku po prostu dlatego, że ich oferta nie została dostrzeżona przez wystarczającą grupę konsumentów. Odpowiednie pozycjonowanie staje się obowiązkowe, jeśli chcemy zainteresować swoimi produktami czy usługami naszą grupę docelową.

SEO – jak to działa?

Czy po wpisaniu w wyszukiwarkę nazwy twojej firmy albo nazwy twojego kluczowego produktu - twojej strony internetowej nie ma w wynikach wyszukiwania lub znajduje się na bardzo dalekiej pozycji? Niestety twoja daleka pozycja przekłada się negatywnie na zainteresowanie, którym cieszy się twoja oferta. Jest to moment, w którym należy rozważyć podjęcie działań marketingowych, a przede wszystkim zainteresować się pozycjonowaniem.

Pozycjonowanie w PRIMEO to skuteczny sposób na zdobycie własnej pozycji i wyróżnienie się spośród konkurencji.

Dobór odpowiednich fraz kluczowych

W ramach zgłoszonego zapytania każdy klient otrzymuje wycenę wraz z propozycją fraz kluczowych, adekwatnych dla branży w której działa. Tak jak w przypadku tej podstrony (której treść właśnie czytasz) najlepiej pasującą byłaby fraza: pozycjonowanie Kielce.

Optymalizacja serwisu

Współpracę z klientami, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty PRIMEO, zaczynamy od przeprowadzenia audytu strony www. W ramach tej usługi przedstawimy analizę stanu obecnego (m.in. poprzez badanie dokumentów, struktury, tekstów i innych elementów strony). Efektem analizy jest przygotowanie propozycji zmian w serwisie, których wdrożenie przełoży się na lepsze efekty pozycjonowania.

Bieżące prace optymalizacyjne oraz zdobywanie popularności serwisu

Po dobraniu odpowiednich fraz kluczowych oraz wdrożeniu zaleceń optymalizacyjnych rozpoczynamy prace nad zdobywaniem popularności serwisu. Na bieżąco monitorujemy statystki i sterujemy procesem pozycjonowania twojego serwisu. Stosujemy tylko legalne i bezpieczne metody. Pozycjonowanie stron jest procesem złożonym z wielu różnorodnych czynników. Dopasowujemy się do zmian w algorytmach i polityce pozycjonowania Google.

Minimalny okres współpracy w ramach SEO wynosi 3 miesiące. Preferowanym modelem współpracy jest umowa określająca wynagrodzenie ryczałtowe. Wysokość ryczałtu określana jest indywidualnie dla każdego klienta, uwzględniając ilość proponowanych fraz, konkurencyjność i specyfikę branży.

Jeśli nie masz jeszcze strony reklamującej twoje produkty lub usługi lub twoja strona www wymaga odświeżenia, przed podjęciem decyzji o pozycjonowaniu zajrzyj tutaj i dowiedz się więcej na temat stron internetowych.

Skorzystaj z darmowej wyceny pozycjonowania

NAPISZ DO NAS

Kampanie Google Ads i Facebook Ads

Google Ads (dawnej Google AdWords) - pozwól odnaleźć się klientom właśnie wtedy, kiedy aktywnie poszukują usługi takiej jak twoja. Sam ustalasz budżet na promocję oraz decydujesz, jak długo się reklamujesz. Opłaty naliczane są dopiero wtedy, gdy potencjalny klient kliknie w twoją reklamę. Świadczymy również inne usługi marketingu w Internecie, takie jak pozycjonowanie, buzz marketing (marketing szeptany) czy kampanie reklamowe na Facebook.

Logo i branding

Podstawą budowania marki jest stworzenie jej wizerunku, w taki sposób aby uwypuklić główne zalety, poprzez wizerunek zaadresować do odpowiedniej grupy odbiorców oraz sprawić, że nawet krótki kontakt pozostawi ślad w pamięci.

Projekty wizytówek i papieru firmowego

Dobrze zaprojektowany logotyp powinien świetnie się prezentować nie tylko na stronie internetowej ale również na materiałach reklamowych w każdym formacie. Budując relację sprzedażową z potencjalnym klientem bardzo ważne są zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. Spójna identyfikacja wizualna twojej firmy pomoże sprzedawać twoje produkty!

Plakaty, ulotki, banery i inne materiały drukowane

Budowanie rozpoznawalności marki należy zacząć od spójności. Czy identyfikacja wizualna twojej firmy jest spójna? Sukces znanych marek zbudowany został na spójnej koncepcji przekazu. Rozpoznawalna marka jest właśnie dlatego rozpoznawalna, że w Internecie, na bilbordach, na witrynach sklepowych, opakowaniach, ulotkach czy gadżetach promocyjnych widoczne są elementy spójnej koncepcji graficznej, które bezsprzecznie przywołują skojarzenia z tą właśnie marką.